Visit my stores at

May 6, 2013

Last chance!!!

My iNSD sale ends today... it's your last chance to buy all my products for such a special price!!!
Don't miss it!!!
All my kits are 40% off... and you can save even more buying these promotional packs for only $9,90 each!!!

Minha promoção iNSD termina hoje... é sua última chance de comprar meus produtos por um preço tão especial!!!
Não a perca!!!
Todos os meus kits estão com 40% de desconto... e você pode economizar ainda mais comprando esses pacotes promocionais por apenas $9,90 cada!!!



And if you buy both of them, you'll receive a coupon to get one of these for free!!!

E se você comprar os dois, ainda vai receber um cupom para levar um desses dois de graça!!!


You won't miss this last chance, will you???
Come visit my gallery for some inspiration... and if you make any layout with my products, I'd love to see it!!! Posting them on my gallery can bring you praizes and coupons!!!

Você não vai perder essa chance, vai???
Venha visitar minha galeria para se inspirar... e se você fizer algum layout com meus produtos, eu adoraria ver!!! Postá-los na minha galeria pode te trazer elogios e cupons!!!

No comments:

Post a Comment

Thanks for leaving your love...