Visit my stores at

May 24, 2013

Wild Beauty, my new kit


Full of wild flowers and wood patterns, it's a bright and colorful kit, sure to go with any layouts and specially made for you to scrap your most wild memories.
It contains 40 assorted elements and 15 textured papers and it's on sale through the weekend!!! You can save 20% untill monday!!! Click here to go grab yours!!!
I have some inspiration for you:


Cheio de flores selvagens e padrões de madeira, é um kit brilhante e colorido, que certamente servirá para qualquer layout, mas feito especialmente para você fazer um scrap sobre suas memórias mais selvagens.
Contém 40 elementos sortidos e 15 papéis texturizados, e está em promoção durante o final de semana. Você pode economizar 20% até segunda-feira. Clique aqui para buscar o seu!!!
Eu eu tenho algumas inspirações para você:




If you're a newsletter subscriber, go check your mail box... I've sent you a freebie and a discount coupon today!!!

E se você está inscrita na minha newsletter, corra checar sua caixa de entrada... eu te enviei um freebie e um cupom de desconto hoje!

No comments:

Post a Comment

Thanks for leaving your love...