Visit my stores at

June 14, 2013

Endless Spring, now in my store!!!

My farewell to spring... Endless Spring is a colorful kit, with lots of flowers, greenery, birds, butterflies, ribbons, laces... 30 elements and 20 beautiful textured papers for you to scrap the most special spring memories you want to keep forever.

Minha despedida da primavera... Endless Spring é um kit colorido, com muitas flores, folhagens, pássaros, borboletas, fitas, rendas... 30 elementos e 20 lindos papéis texturizados para você fazer scraps sobre aqueles momentos mais especiais dessa primavera que você quer guardar para sempre.


There's a coordinating freebie waiting for you on my Facebook... it's under my Exclusive Gift tab. Go grab it!!!

Tem um freebie combinado esperando por você no meu Facebook... está na guia Exclusive Gift. Vá buscar o seu!!!

Wanna see some pretty layouts made with this kit and get inspired???

Quer ver alguns belos layouts feitos com esse kit e ficar inspirada???





The first two was made by me... number 3 was made by Audy, number 4 was made by Robin, number 5 was made by Marieke and number 6 was made by Emma. Thank you so much girls for the inspiration!!!

Os dois primeiros foram feitos por mim... o número 3 foi feito pela Audy, o 4 pela Robin, o 5 pela Marieke e o 6 pela Emma. Obrigada meninas pela inspiração!!!

Wanna see other awesome layouts made with my kits? Come visit my gallery at With Love Studio. You can post your layouts there too!!! There's always a chance your layout gets featured and, besides praises, you can win prizes!

Quer ver outros layouts maravilhosos feitos com meus kits? Venha visitar minha galeria na loja With Love Studio. Você também pode postar seus layouts lá!!! Há sempre uma chance de ele se destacar... e além de elogios, você ainda pode ganhar prêmios!!!

No comments:

Post a Comment

Thanks for leaving your love...