Visit my stores at

June 16, 2013

News about my newsletter...

I usually send my newsletter on Friday mornings... to tell everyone about my new releases and inspire them with some beautiful layouts... and sometimes to spoil them with a freebie or a coupon.
Just wanted to let everyone know that from now on, every monday after I send a newsletter, I'll randomly choose someone who has opened it to get one of my products for free!!! Yeah... as a gift... for beeing such a valuable subscriber!!!
If you haven't signed up for my newsletter yet, you may do it by clicking here and filling in the form. Don't forget to confirm your subscription later... and to read my news. MailChimp tells me wich subscribers have read the e-mail... and only those will enter in the draw.

Eu geralmente envio minha newsletter nas sextas-feiras pela manhã... para contar a todas sobre meus novos lançamentos, inspirá-las com lindos layouts... e às vezes para mimá-las com freebies e cupons.
Só queria que todas soubessem que a partir de hoje, toda segunda-feira depois de eu enviar uma newsletter, vou escolher aleatoriamente uma das pessoas que a tenham aberto para ganhar um dos meus produtos de graça!!! É... um presente... por ser uma assinante tão valiosa!!!
Se você ainda não assinou minha newsletter, você pode fazê-lo clicando aqui preenchendo o formulário. Não se esqueça de confirmar sua inscrição depois... e de ler as novidades. O MailChimp me mostra quais assinantes leram os e-mails... e só esses vão entrar no sorteio.

No comments:

Post a Comment

Thanks for leaving your love...